Zit je haar goed???

Wil je je bruiloft beginnen in een ontspannen sfeer en er op je best uitzien? Met de garantie dat je haar en make-up de hele dag blijft zitten? Daar kan ik voor zorgen!

Bruids inspiratie by studiovankolck-16

Mijn naam is Sylvia en ik verzorg bruidskapsels en bruidsmake-up aan huis, gezellig in je eigen vertrouwde omgeving. Het maken van mooie bruidskapsels en bruidsmake-up doe ik sinds 8 jaar fulltime met veel enthousiasme en ik laat het resultaat graag zien op mijn website. Hier vind je veel foto’s en filmpjes van mijn werk.

En twijfel je of ik met jouw haar wat kan??? Geen probleem, want van stijl, dun tot lang, sterk gekruld haar en alle nationaliteiten laat ik je er stralend uitzien!!!

Nu een stukje van Sylvia waar zij zich even voorstelt.

Ter voorbereiding op je bruiloft kan je bij Studio Sylvia ook terecht voor een pedicure, french manicure of gezichtsbehandeling, kortom, tijd om kennis te maken met alle mogelijkheden bij Studio Sylvia.

Bruids&Beauty Studio Sylvia

Wessel ilckenstraat 157

1311 RM Almere

Telefoon nummer 036- 84 439 03 of 06- 140 50 961

info@studiosylvia.nl

www.studiosylvia.nl

Geef een reactie

