Respect voor deze harde werkers

Ik wil toch even dit verhaal kwijt, 15 juli 2016 gaan Eline en Sebastiaan trouwen, en mooie bruiloft op hun boerderrij. Mooi weer, super aardige mensen, mooie koeien, en prachtig uitzicht over de landerijen. Dit plaatje is compleet en super Hollands. Tijdens de bruidsfoto’s in de buurt bij de stallen, ineens geroep om hulp. Het is de zuster van de bruid die ook op het boeren bedrijf werkzaam is. “Help, help Sebas er is een kalfje geboren”. voor dat ik het wist begon Sebas te rennen en schoot te hulp. In zijn mooie maatpak ging hij de stal in waar vrolijk 350 koeien rondliepen. En 1 kalfje, Eline wilde ook eigelijk wel maar bedacht net op tijd dat ze wel een hele witte jurk aanhad. En ja hoor met vereende kracht is het kalfje uit de stal gered, het was zeker doodgetrapt als het was blijven liggen. Naast een paar vlekjes was Sebas ongeschonden uit de strijd gekomen. En ik …. ja kon alleen maar foto’s maken en genieten van deze mensen met hun passie voor hun bedrijf en werk. Ik heb respect voor deze mensen. En ik ben de enige bruidsfotograaf die dit soort foto’s mocht maken.

Wauw, wat heb ik toch een mooi vak.

347A1149347A1151347A0874

Geef een reactie

